مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:102021-05-25اقتصادي

امکان ثبت نام اینترنتی برای ورود فعالان واحدهای تولیدی مازندرانی به کارگروه تسهیل


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: بنگاه داران و واحدهای اقتصادی با ثبت نام اینترنتی در سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت می توانند نسبت به رفع مشکلات شان و حضور در کارگروه تسهیل اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدمجتبی رضوی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه تخصصی کارگروه تسهیل و رفع مجلس شورای اسلامی هر هفته برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این جلسه به مدت دو سال با دبیری خانه صمت مازندران در حال برگزاری است، که در سال 1400 با قوت بیشتری ادامه می یابد.

وی گفت: جلسات ستاد تسهیل استان به ریاست استاندار مازندران به دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت پیرو اجرای ماده 61 و 62 قانون تسهیل فضای کسب و کار برگزار می شود و مازندران  از 1399 جزو پنج استان انتخاب شده در کشور بود که بحث برگزاری جلسات کمیته تخصصی ستاد تسهیل یکی از اختیارت است.

رضوی با اشاره به مزایای برگزاری این جلسات در خانه صمت مازندران، افزود: ما از جنس صنعت و تولید بوده و با مسائل و مشکلات این بخش کاملا آشنا هستیم، از این رو در حاشیه جلسات زمان زیادی را صرف تفهیم موضوعات نمی کنیم، از طرفی علاوه بر اینکه یک پتانسیل قانونی پشت سر ما است سعی می کنیم مشکلات را در همین مقطع حل کنیم به همین خاطر بسیاری از پرونده ها به جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ثبت نام اینترنتی برای ورود فعالان واحدهای تولیدی مازندرانی به کارگروه تسهیل

امکان ثبت نام اینترنتی برای ورود فعالان واحدهای تولیدی مازندرانی به کارگروه تسهیل