مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:002021-05-25سياسي

انتخاب فرد اصلح با مشارکت پایین رخ نمی دهد


عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: اینکه برخی استدلال می کنند اصل بر انتخاب یک فرد اصلح است حتی با مشارکت پایین، حرف درستی نیست، چرا که آن چیزی که قدرت ایجاد می کند و منجر به انتخاب اصلح می شود مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

- ایسنا/اصفهان عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: اینکه برخی استدلال می کنند اصل بر انتخاب یک فرد اصلح است حتی با مشارکت پایین، حرف درستی نیست، چرا که آن چیزی که قدرت ایجاد می کند و منجر به انتخاب اصلح می شود مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا درباره لزوم رعایت اخلاق در مناظرات انتخاباتی با توجه به بازتاب این مناظرات در مجامع بین المللی، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در ادوار مختلف انتخابات داریم، این است که کاندیداها در فضای تبلیغات انتخابات به درستی برنامه های خود را تبیین نمی کنند و بیشتر مناظرات به سمت تخریب وجهه کاندیداها پیش می رود.

هدف از مناظره این است که کاندیداها اهداف و برنامه های خود را برای مردم بگویند و کاندیداهای مقابل نیز نقد چالشی درباره برنامه دیگر کاندیداها انجام دهند، نه اینکه به نقد و تخریب شخصیتی یکدیگر بپردازند.

وی افزود: چنین تخریب هایی در فضای انتخابات سبب دلسردی و ناامیدی مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب فرد اصلح با مشارکت پایین رخ نمی دهد

انتخاب فرد اصلح با مشارکت پایین رخ نمی دهد