مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-25سياسي

رد صلاحیت 78 نامزد شوراهای شهر شهرستان پردیس


صلاحیت 96 نفر در پردیس، 54 نفر در بومهن، 15 نفر در شهر خسروآباد و 13 نفر در شهر سعید آباد برای انتخابات شورای اسلامی شهر تأیید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه برگزاری شورای اداری این شهرستان که با محوریت انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: روند عادی و جاری فعالیت ادارات باید در ماه های پایانی دولت تقویت شود و سطح مشارکت ها بالاتر رفته و با نزدیک شدن به پایان دولت فعالیت ها بیشتر شود.

وی گفت: متأسفانه برخی فقط ضعف های دولت را می بینند و خدمات و اقدامات زیادی که برای امنیت و آرامش مردم انجام شده را نادیده می گیرند.

فرماندار پردیس افزود: قبول داریم که مشکلت زیاد و امکانات کم است، اما دیدن نیمه خالی لیوان صحیح نیست و باید تلاش هایی که در این دوره انجام شده را بیان کرد.

رضایی ادامه داد: مشکلات دولت طی چهار سال گذشته بسیار زیاد بوده به طوری که طی 42 سال گذشته هیچ وقت دولت و نظام تا این حد تحت فشار تحریم ها و چالش ها نبوده است.

وی اضافه کرد: اقدامات تخریبی زیادی بر علیه رییس جمهور طی ماه های اخیر اتفاق افتاده و 18 هزار میلیارد پروژه عمرانی در شهرستان پردیس عملیاتی شد که 395 میلیارد ریال از محل قانون بودجه و اشتغال مستقیم جذب شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت 78 نامزد شوراهای شهر شهرستان پردیس

رد صلاحیت 78 نامزد شوراهای شهر شهرستان پردیس