مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 12:102021-05-24اقتصادي

کشف 290 میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از کشف 290 میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان طی سال گذشته خبر داد.

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: 290 میلیارد تومان کالای قاچاق طی سال گذشته در این استان کشف شده که میزان کشفیات در مقایسه با 98 حدود 29 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، مصطفی آزادبخت روز دوشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان، افزود: قاچاق کالا به عنوان یک پدیده شوم نیازمند برنامه ریزی دقیق و برخورد قاطع و قانونی است که البته بررسی عملکرد سال گذشته استان در این زمینه نشاندهنده بهبود شرایط و موفقیت در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کار در مقایسه با سال های گذشته است.

وی اظهار داشت: موضوع مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا به عنوان یک اقدام مهم و محوری به صورت جدی در دستور کار مدیران اجرایی استان همدان قرار دارد و در همین ارتباط نظارت دقیق بر مبادی ورودی کالای قاچاق به استان برای مبارزه با این پدیده به صورت مستمر و دقیق انجام می شود.

معاون سیاسی استاندار همدان با اشاره به اینکه برخورد قاطع و قانونی لازمه مبارزه جدی برای ریشه کنی قاچاق کالا به عنوان یک مشکل و معضل اساسی در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور است، تصریح کرد: دراین ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 290 میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان

کشف 290 میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان