مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 07:452021-05-24پزشكي

ارائه خدمات درمان ناباروری به مددجویان و نیازمندان


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز گفت: 50 مددجوی مورد حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان در استان البرز از خدمات درمانی ناباروری ، هزینه جراحی و عمل با تخفیف 80 درصدی بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل فلاح قنبری، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تنوّع سرفصل های خدمات درمانی به مددجویان مورد حمایت این نهاد در استان البرز، گفت: مراکز فوق تخصصی درمان ناباروری طرف قرار داد این نهاد طی یکسال گذشته به 50 مددجوی مورد حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان در استان خدمات درمانی ناباروری ، هزینه جراحی و عمل  با تخفیف 80 درصدی ارائه داده اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه هم اکنون بیش از 33 هزار مددجو از خدمات درمانی این نهاد در البرز بهره مند هستند، افزود: تمامی هزینه های داروی ایرانی و نود درصد هزینه های ویزیت و بستری بیماران خاص و صعب العلاج توسط کمیته امداد تأمین می شود.

وی با اعلام اینکه 13 مرکز طرف قرارداد این نهاد در البرز به صورت رایگان به مددجویان دارای بیماری خاص و صعب العلاج خدمت ارائه می کنند، اظهار کرد: کمیته امداد با یاری نیکوکاران در قالب طرح شفا برای رفع نیازهای درمانی خانوارهای تحت حمایت با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمان ناباروری به مددجویان و نیازمندان

ارائه خدمات درمان ناباروری به مددجویان و نیازمندان