مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-24سياسي

روند واکسیناسیون قابل قبول است/بخش خصوصی باید زودتر وارد کار می شد


یک عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هم اکنون روند واکسیناسیون در کشور به خوبی پیش می رود هر چند که معتقدم واکسیناسیون دیر آغاز شد.

- ایسنا/اصفهان یک عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هم اکنون روند واکسیناسیون در کشور به خوبی پیش می رود هر چند که معتقدم واکسیناسیون دیر آغاز شد.

عباسعلی پوربافرانی در گفت و گو با ایسنا درباره روند واکسیناسیون در کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایط و مشکلاتی که وجود داشت انتظار می رفت در حوزه واکسیناسیون سرعت عمل بیشتری را شاهد باشیم، اما روند فعلی واکسیناسیون روبه جلو و قابل قبول است هر چند که معتقدم واکسیناسیون در کشور دیر آغاز شد.

وی افزود: سن بندی افراد برای دریافت واکسن کرونا کار درستی است و مراکزی که برای واکسیناسیون مردم در نظر گرفته شده قابل قبول است.

در برخی مراکز البته تجمعاتی شکل گرفت و برای جلوگیری از این مشکل تدابیر لازم اندیشیده نشده بود که به مرور وضعیت بهتر شد و امروز روند واکسیناسیون نسبت به گذشته بهتر شده است.

این عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: اینکه اعلام کرده اند تا دی ماه سال جاری واکسیناسیون تمام گروه های سنی به پایان می رسد در گذشته نیز برای موارد خاصی زمانبندی اعلام می کردند که برخی از این وعده ها محقق نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند واکسیناسیون قابل قبول است/بخش خصوصی باید زودتر وارد کار می شد

روند واکسیناسیون قابل قبول است/بخش خصوصی باید زودتر وارد کار می شد