مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 09:452021-05-23سياسي

راه اندازی مراکز وسیع آزمایش کرونا هنگام باز شدن مدارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیامک سمیعی مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت در نشست خبری مجازی با اشاره به اینکه نیروی انسانی در آزمایشگاه ها بار سنگینی به دوش کشیده اند، - مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت گفت: قصد داریم تا برای باز شدن مدارس و دانشگاهها مراکز آزمایش وسیع در کشور ایجاد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سیامک سمیعی مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت در نشست خبری مجازی با اشاره به اینکه نیروی انسانی در آزمایشگاه ها بار سنگینی به دوش کشیده اند، گفت: همکاران ما در قالب برنماه و طرح شهید سلیمانی که در 5 مرحله بود آزمایش گسترده، هدفمند و هوشمند را در نظر گرفتند.

وی ادامه داد: شرایط ما در این طرح به شکلی بود که تعداد از 110 هزار تست روزانه نیز بالاتر رفت و بیش از 50 درصد تسها به روش تست سریع بود.

مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت افزود: در برنامه و قصد داریم تا برای باز شدن مدارس و دانشگاهها مراکز آزمایش وسیع در کشور ایجاد کنیم مانند مراکز وسیع واکسیناسیون تا حتی افرادی که علائمی ندارند نیز تحت پوشش آزمایش قرار گیرند.

سمیعی بیان داشت: سه مرکز داریم که موتاسیون ها و جهش های ویروس کرونا را رصد می کنند ضمن اینکه فراخوانی داده شده است که اگر جایی برای رصد ویروس توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز وسیع آزمایش کرونا هنگام باز شدن مدارس

راه اندازی مراکز وسیع آزمایش کرونا هنگام باز شدن مدارس