مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:002021-05-23حوادث

دستگیری سارقان سابقه دار کابل برق در اسلام آباد


سارقان سابقه داری که اقدام به سرقت سیم و کابل برق فشار قوی در منطقه اسلام اباد کرج می کردند، دستگیر و به 80 فقره سرقت اعتراف کردند .

- محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت سیم برق در مناطقی از کرج، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در پی تحقیقات میدانی کارآگاهان محرز شد که اغلب سرقت ها از ساعت 23 شب تا 4 صبح به وقوع پیوسته است، بنابراین با فعال کردن واحدهای گشتی در محل هایی که بیشترین سرقت ها در آن جا اتفاق افتاده بود 3 نفر که مظنون به سرقت بودند را در منطقه اسلام آباد شناسایی و آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر و از آن هایک عدد قیچی آهن بر مخصوص قطع سیم و کابل برق کشف شد.

نادربیگی اظهار کرد: متهمان که دارای سوابق کیفری متعددی هستند، پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس، منکر هرگونه سرقت سیم و کابل برق شدند اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به 80 فقره سرقت کابل فشار قوی و خانگی، سیم هوایی و ارت پست های اداره برق اعتراف و اذعان داشتند که سیم برق ها و کابل های مسروقه را به یک نفر مالخر فروخته اند که نامبرده نیز در یک عملیات غافلگیرانه در محل کارش دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان سابقه دار کابل برق در اسلام آباد

دستگیری سارقان سابقه دار کابل برق در اسلام آباد