مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 18:252021-05-22فرهنگي

علاوه بر میراث گذشتگان باید آثاری برای افتخار آیندگان خلق کرد


سرزمینی که مدعی مهد فرهنگ، تمدن، تاریخ و ادبیات ایران کهن است باید علاوه بر افتخارِ داشتن میراث گذشتگان بتواند آثاری را خلق کند تا آیندگان هم به ما افتخار کنند.

- ، عنایت الله رحیمی شنبه شب در مراسم رونمایی نقشه باستان شناسی 36 شهرستان های فارس، گفت: امید داریم که با تلاش فرهیختگان، فرهنگوران و هنرمندان بتوان آثاری را در ابعاد مادی و معنوی و در ابعاد هنرهای تزیینی، نمایشی و کلیه هنرهایی که امروزه در سطح دنیا مطرح است خلق کنیم؛ آثار را در سطح جهان اشاعه دهیم و همچنین برای آیندگانمان به ارمغان بگذاریم و باز هم ایران به عنوان یکی از کشورهای مطرح در زمینه فرهنگ، هنر و تمدن مثل گذشته بدرخشد.

وی با اشاره به مزایای نقشه های باستانی تهیه شده و لزوم تکامل سیستم GIS توضیح داد: این می تواند یک محیط کاری بسیار ارزشمند باشد و دسترسی به آن می تواند زندگی مردم را در این بُعد( مراجعه مکرر به ادارات) تسهیل کند.

استاندار فارس تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی و هنری در استان فارس نیازمند حمایت و هدایت توسط اندیشمندان، فرهیختگان، استادان و بزرگان فرهنگ، هنر، تاریخ و ادبیات این دیار و خادمان در دستگاه های اجرایی، اعم از تأمین اعتبار و امنیت سرمایه گذاری و تسهیلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاوه بر میراث گذشتگان باید آثاری برای افتخار آیندگان خلق کرد

علاوه بر میراث گذشتگان باید آثاری برای افتخار آیندگان خلق کرد