مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-22سياسي

برگزاری همایش ملی مازندران شناسی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت


همایش ملی مازندران شناسی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با ارائه 8 مقاله برگزیده در دانشگاه مازندران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نوبت صبح همایش ملی مازندران شناسی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت صبح امروز با ارائه هشت مقاله برگزیده در دانشگاه مازندران برگزار شد.

 در این بخش، مقاله حکما و متعلمان مازندران در گذر تاریخ و مقاله باغ های ایرانی مازندران، الگویی در طراحی بوستان ها و فضاهای شهری در منظر شهری معاصر، همچنین مقاله برگزیده تحلیل گفتمان شمایل نگاری بناهای مذهبی مازندران در دوره قاجار و مقاله برگزیده ارزیابی نقش جغرافیا در تداوم حیات باوندیان اسپهبدیه ارائه شد.

در ادامه نوبت صبح همایش همچنین مقاله برگزیده جلوه های هنر اسلامی در کاروان سراهای مازندران با تأکید بر کاروانسرای گدوک و کمبوج و همچنین مقاله مطالعه جغرافیای تاریخی پنج رود بزرگ شرق مازندران و پیشنهادی برای وجه تسمیه نام دریای کاسپین، مقاله برگزیده ویژگی های تاریخ نگاری مرعشی و مقاله دورنمای آثار سیاست ها و برنامه های گردشگری هوشمند بر تاب آوری اقتصادی استان مازندران ارائه شد.

در نوبت عصر این همایش ملی علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی و هنری توسط برخی مفاخر فرهنگی استان، از شش چهره نام آور تاریخ، فرهنگ و هنر استان نیز تجلیل خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی مازندران شناسی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

برگزاری همایش ملی مازندران شناسی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت