مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:202021-05-22اقتصادي

گازسوز شدن بیش 4 هزار خودوری عمومی در گیلان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با اشاره به اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی در گیلان گفت: این طرح از 24 خرداد سال گذشته آغاز و تاکنون چهار هزار و 300 دستگاه خودرو در این استان رایگان گازسوز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کورش بالادست امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با بیان اینکه طرح گازسوز کردن رایگان خودروها در گیلان با استقبال خوبی مواجه بوده است، اظهار کرد: طرح گازسوز شدن خودروها در گیلان  از سال گذشته آغاز و تاکنون استقبال بسیار خوبی از این طرح در گیلان شده است، لذا با توجه به این حجم از استقبال ابن طرح در گیلان ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به  اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی در گیلان گفت: این طرح از 24 خرداد سال گذشته آغاز و تاکنون  چهار هزار و 300 دستگاه خودرو در این استان رایگان گازسوز شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با ابراز خرسندی از افزایش گازسوز شدن خودروهای عمومی در گیلان بیان کرد: بر اساس آمار میزان آمار گازسوز شدن خودروهای گیلان در ماه جاری در مقایسه با ماه گذشته با افزایش 10.

4 درصدی و به نسبت هفته گذشته، 2.

4 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازسوز شدن بیش 4 هزار خودوری عمومی در گیلان

گازسوز شدن بیش 4 هزار خودوری عمومی در گیلان