مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-22بين الملل

بهرامی: خیزش دسته جمعی فلسطینی ها، پدیده بی نظیر جنگ اخیر بود


محمد مهدی بهرامی کارشناس مطالعات فلسطین گفت که پدیده تعیین کننده جنگ اخیر غزه، بیش از موشک های مقاومت، خیزش ساکنان 1948 و کرانه باختری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگ 11 روزه غزه بامداد جمعه (31 اردیبهشت) سرانجام با پذیرش آتش بس از سوی طرفین پایان یافت، جنگی که از جنبه های مختلف می توان مورد بررسی قرار داد و تأثیراتش را در سطوح مختلف کنکاش کرد.

محمد مهدی بهرامی کارشناس حوزه فلسطین در گفت و گو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سؤال که با توجه به تفاوت های این جنگ با جنگ های قبلی در حوزه برقراری موازنه رعب و حملات موشکی مقاومت، آینده مقاومت فلسطین پس از این جنگ، چه تفاوت هایی با گذشته خواهد داشت؟ گفت که به و دیگر گروه های مقاومت را داشتند اما آنچه که همه را غافلگیر کرد و خارج از انتظار بود و عرصه بازی را عوض کرد یکپارچگی فلسطین بود.

محمد مهدی بهرامی گفت که برای اولین بار برای حمایت از مسجدالاقصی یک اتفاق سیاسی افتاد و به طبع آن تصمیم گرفته شد که ورود نظامی شود و گروههای مقاومت در غزه اولتیماتوم داده و به حمایت از کرانه باختری و مسجدالاقصی ورود کردند و تا این جا عمده مسائل قابل پیش بینی بود، اما کسی انتظار ورود فلسطینی های ساکن 1948 را نداشت این مسئله باعث خالی شدن پشت جبهه صهیونیست ها شد و به آن ها آسیب زد که این اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرامی: خیزش دسته جمعی فلسطینی ها، پدیده بی نظیر جنگ اخیر بود

بهرامی: خیزش دسته جمعی فلسطینی ها، پدیده بی نظیر جنگ اخیر بود