مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-22اقتصادي

ساخت 440 کیلومتر آزادراه و 1200 کیلومتر بزرگراه تا پایان سال


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از ساخت و تکمیل 440 کیلومتر آزادراه و 1200 کیلومتر بزرگراه تا پایان سال جاری در کشور خبر داد.

- به نقل از صداوسیما، خیرالله خادمی از تکمیل آزاد راه شیراز- اصفهان و ادامه آزادراه حرم تا حرم از گرمسار تا سمنان تا پایان سال خبر داد و گفت: این دو آزاد راه جزو مهمترین طرح های اجرایی این شرکت در بخش ساخت و توسعه آزادراه های کشور هستند.

وی درباره تکمیل ساخت هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین رشت، حدفاصل منجیل تا رودبار نیز افزود: آزادراه منجیل رودبار یکی از طرح های مهم آزادراهی است که به دلیل تکمیل نشدن آن در زمان ساخت، در روزهای پر تردد گره ترافیکی در آن منطقه ایجاد می شود و ویژگی این بخش این است که طول مسیر به طور کامل یا تونل و یا پل است که با همت و تلاش سازندگان، این مسیر هم امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

خادمی اضافه کرد: در بخش ساخت آزادراه ها از دو سال قبل تلاش کردیم 9 طرح آزادراهی با پیشرفت فیزیکی بیشتر را که تأثیر بیشتری در توسعه ترانزیت و شبکه آزادراهی داشتند، در اولویت تکمیل قرار دهیم و پیشرفت فیزیکی پروژه های آزادراهی اولویت دار، بیش از 70 درصد است.

وی گفت: از این 9 پروژه در سال گذشته دو پروژه آزادراهی به بهره برداری رسید و 221 کیلومتر آزاد راه در سال 99 تکمیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 440 کیلومتر آزادراه و 1200 کیلومتر بزرگراه تا پایان سال

ساخت 440 کیلومتر آزادراه و 1200 کیلومتر بزرگراه تا پایان سال