مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-21سياسي

شرایط امروز توان خلق جهش و تمدن سازی را فراهم کرده است


مسئول عملیاتی گام دوم قرارگاه بقیه الله گفت: اگر بخواهیم به انتظار فرج و مرحله تمدن سازی ورود داشته باشیم، شرایطی که امروز پیش روی ما است توان خلق جهش و تمدن سازی را برای ما فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، هادی ایرانمنش امروز در اختتامیه نشست ملی جریان های حلقه های میانی که در مجتمع آفتاب ولایت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: چهار اختلاف بین نظریه اسلام ناب و عرف ذهنی جریان دینی در جامعه ایران نسبت به موضوع ظهور وجود دارد که اختلاف اول این است که فکر می کنیم در اوج ضعف قرار می گیریم و ظهور به مثابه یک انفجار در میان تاریکی مطلق رخ می دهد و این در عرف جامعه دینی ما جا افتاده است.

مسئول عملیاتی گام دوم قرارگاه بقیه الله عنوان کرد: اندیشه اسلام می گوید ظهور در شرایطی رخ می دهد که مرحله قبل از آن به تعبیر رهبری در گام دوم باید تمدن نوین اسلامی رخ دهد و این یعنی این تصویر که ما در اوج ضعف و اضمحلال هستیم و پدیده ظهور انفجار نور در میان تاریکی است، غلط است و استعاره طلوع صحیح تر است.

وی با بیان اینکه گاهی شرایط تاریخ به نحوی پیش می رود که اجازه سرعت و جهش به ما می دهد، گفت: اگر بخواهیم به انتظار فرج و مرحله تمدن سازی ورود داشته باشیم، شرایطی که امروز پیش روی ما است توان خلق جهش و تمدن سازی را برای ما فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط امروز توان خلق جهش و تمدن سازی را فراهم کرده است

شرایط امروز توان خلق جهش و تمدن سازی را فراهم کرده است