مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-20اقتصادي

تعدیل 2 هزار چراغ روشنایی در استان فارس/ 179 دستگاه رمز ارز غیرمجاز شناسایی شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: همزمان با برگزاری ششمین اقدام فراگیر با محوریت عبور از پیک بارتابستان با انجام عملیات تعدیل 2200 دستگاه چراغ روشنایی معابر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، احمدرضا خسروی بیان این مطلب در گفتگوی مجازی با خبرنگاران افزود: از ابتدای مهرماه 99 تاکنون 48 هزار و 712 دستگاه چراغ روشنایی معابر نیز تعدیل شده است که این امر، بیش از 7 مگاوات صرفه جویی برق را به همراه داشته است.

این مسئول، 521 مورد جلب همکاری اداره های راهداری و حمل و نقل در تعدیل روشنایی بین شهری را از دیگر مواردی برشمرد که در این مانور صورت پذیرفت.

خسروی با یادآوری اینکه در جریان این مانور 29 مورد دستگاه رمز ارز شناسایی گردید، خاطرنشان کرد: تاکنون 179 دستگاه رمز ارز غیرمجاز نیز در سطح استان شناسایی و جمع آوری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس، ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری، ارزیابی آماده به کاری سامانه های اطلاع رسانی خاموشی برق من و پاسخگویی 121، تعدیل روشنایی معابر و تکمیل آرایش یک در میان و زیگزاگ در شبکه های توزیع، جلب همکاری اداره های راهداری در تعدیل روشنایی بین شهری و مقابله با دستگاه های رمز ارز غیرمجاز را از اهداف این مانور ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدیل 2 هزار چراغ روشنایی در استان فارس/ 179 دستگاه رمز ارز غیرمجاز شناسایی شد

تعدیل 2 هزار چراغ روشنایی در استان فارس/ 179 دستگاه رمز ارز غیرمجاز شناسایی شد