مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-05-19بين الملل

درخواست 140 قانونگذار دموکرات آمریکا برای توقف فوری جنگ در غزه


گروهی از نمایندگان دموکرات در کنگره آمریکا در نامه ای خطاب به رییس جمهور این کشور خواستار اقدام قاطع واشنگتن برای توقف فوری جنگ در نوار غزه شدند.

- ، حدود 140 نماینده دموکرات کنگره آمریکا شامگاه چهارشنبه به وقت واشنگتن در نامه ای به جو بایدن رییس جمهور این کشور، خواستار اقدام قاطع واشنگتن برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه شدند.

طبق گزارش رسانه های آمریکایی، اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در این نامه نوشتند: به عنوان کسانی که عمیقاً نسبت به امنیت و آزادی مردم فلسطین و اسراییل نگران هستند، از شما و دولت می خواهیم که توقف فوری درگیری ها را تسهیل کرده و دو طرف را به مذاکره سریع درباره آتش بس مجاب کنید .

امضاکنندگان این نامه با هشدار درباره فاجعه انسانی که ممکن است در صورت حاصل نشدن آتش بس در نوار غزه رخ دهد، توضیح دادند: افراد زیادی تا همین الان جان خود را از دست دادند.

اگر آمریکا با فوریتی درخور این خشونت ها اقدام نکند، افراد بیشتری هم بی مورد جان خود را از دست خواهند داد .

در ادامه این نامه، نمایندگان دموکرات آمریکایی با تأکید بر لزوم برقراری آتش بس فوری بین رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه، افزودند: از بیانیه شما (بایدن) در حمایت از آتش بس قدردانی می کنیم… اما قاطعانه از دولت شما می خواهیم در بالاترین سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 140 قانونگذار دموکرات آمریکا برای توقف فوری جنگ در غزه

درخواست 140 قانونگذار دموکرات آمریکا برای توقف فوری جنگ در غزه