مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 18:302021-05-19سياسي

حمایت ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب از «زهرا شجاعی»


اعضای ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب با حمایت از نام نویسی زهرا شجاعی معاون امور زنان دولت اصلاحات و دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب، انتخابات ریاست جمهوری 1400 را نقطه عطفی برای تفسیر اصل 115 قانون اساسی و اطلاق آن به تمامی زنان و مردان واجد شرایط خواندند - جلسه هفتادم ائتلاف زنان اصلاح طلب با حضور اعضای حقوقی و حقیقی با ریاست دوره ای جمعیت زنان مسلمان نواندیش در فضای مجازی برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی اولیه فهرست و رزومه داوطلبین زن تایید صلاحیت شده جهت انتخابات شورای شهر 1400، بر ملاک قرار دادن توانمندی، پیشینه کاری، اخلاق و تعهد داوطلبان تاکید و مقرر شد این فهرست با شاخص های تعیین شده در کنار سابقه کار تشکیلاتی مورد بازبینی دوباره قرار گیرند.

اعضای ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب با حمایت از نام نویسی زهرا شجاعی معاون امور زنان دولت اصلاحات و دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب، انتخابات ریاست جمهوری 1400 را نقطه عطفی برای تفسیر اصل 115 قانون اساسی و اطلاق آن به تمامی زنان و مردان واجد شرایط خواندند و بر استفاده از ظرفیت های حقیقی و مجازی موجود در احزاب برای همراهی با وی تاکید داشتند.

در این جلسه اعضای ائتلاف (صدف) خواستار شفافیت بیان برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری برای زنان در سخنرانی ها و مناظره ها و اعلام جایگاه و چگونگی استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب از «زهرا شجاعی»

حمایت ائتلاف احزاب زنان اصلاح طلب از «زهرا شجاعی»