مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-19ورزشي

3 نکته درباره بگومگوی میثاقی با پیروانی


فرض کنیم یک مربی فوتبال در نهایت ادب و احترام و حتی با عرض دستبوسی نسبت به رییس محترم صداوسیما خواهان اعاده حق پخش تلویزیونی شود؛ خداوکیلی یک کلمه از حرف هایش را پخش می کنید؟ پس چطور است که پرخاش مجیدی به جهرمی تمام و کمال روی آنتن می رود، - فرض کنیم یک مربی فوتبال در نهایت ادب و احترام و حتی با عرض دستبوسی نسبت به رییس محترم صداوسیما خواهان اعاده حق پخش تلویزیونی شود؛ خداوکیلی یک کلمه از حرف هایش را پخش می کنید؟ پس چطور است که پرخاش مجیدی به جهرمی تمام و کمال روی آنتن می رود، جناب میثاقی دقایقی در مذمت رفتار وزیر ارتباطات نطق می کند و تازه وقتی مددی حواسش نیست، به مدیرعامل استقلال یادآوری می کند که او هم چهارتا بد و بیراه به جهرمی بگوید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول بهروش، روزنامه نگار، در یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت: دوشنبه شب برنامه فوتبال برتر بار دیگر شهر را شلوغ کرد.

محمدحسین میثاقی و همکارانش یک فقره مچ گیری از افشین پیروانی داشتند و در کنارش به حواشی داربی تهران هم پرداختند که سروصدای زیادی داشت.

این احتمالا از آن دست قسمت های فوتبال برتر بود که میثاقی بعد از پایانش با خیال راحت، تخت خوابید و در اعماق وجودش احساس موفقیت و اثرگذاری داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نکته درباره بگومگوی میثاقی با پیروانی

3 نکته درباره بگومگوی میثاقی با پیروانی