مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-19سياسي

محمدعلی انصاری: اجتماع مردمی در روز 14 خرداد نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی گفت: امسال هم از حضور مهمانان خارجی محروم هستیم و ان شاء الله شاهد سخنان حکیمانه رهبری باشیم که به مناسبت بزرگداشت امام مبانی اندیشه امام را برای مردم بیان می فرمایند.

جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) ویژه سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، پیش از ظهر امروز(چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400) در حرم مطهر امام برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در این نشست گفت: دو سال است که متأسفانه به واسطه شیوع ویروس عالمگیر کرونا عاشقان امام و ما از حضور در جلسات رسمی مخصوصا حضور در حرم مطهر حضرت امام محروم هستیم ولی بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار مستقیم با مردم در سال گذشته و ان شاء الله امسال تأمین کننده بخش مهمی از اهداف برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام است.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی افزود: حضور واقعی مردم در صحنه ها و مناسبت های مرتبط با حضرت امام به معنای تفسیر درست و شناخت درست از راه، اندیشه و مکتب امام است.

که این هدف الحمدلله در طول این چند دهه برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام به وسیله رهبر بزرگوارمان محقق شده است و هیچ چیزی برای ستاد بزرگداشت امام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدعلی انصاری: اجتماع مردمی در روز 14 خرداد نداریم

محمدعلی انصاری: اجتماع مردمی در روز 14 خرداد نداریم