مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-19سياسي

تفاهم نامه همکاری دادگستری و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان امضاء شد


تفاهم نامه همکاری دادگستری و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در نشست هم اندیشی و امضای تفاهم نامه ستاد بازسازی عتبات عالیات و دادگستری استان کردستان که در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان برگزار شد اظهار: توسل به اهل بیت عصمت و طهارت موجب برکت در زندگی و شغل مدیران و کارکنان دستگاه قضایی می شود.

وی با اشاره به شرکت مدیران و کارکنان دستگاه قضایی استان در این امر خداپسندانه گفت: تعظیم شعائر اسلام و دین مبین اسلام فارغ از اجر معنوی و اخروی عنایت معصومین و اهل بیت علیهم الاسلام را به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت و حجم بسیار بالای کار در دادگستری، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت بستری برای عملکرد بهتر قضات در انجام رسالت ذاتیشان باشد.

حجت الاسلام سادات رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان نیز ابتکار تاسیس این ستاد را یادگار سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: ستاد عتبات عالیات هم اکنون به یکی از بزرگترین نهادهای اسلامی تبدیل شده است که خواستگاه قرآنی دارد و تمامی تلاش ما این است که در آبادنی هر چه بیشتر حرمین شریفین بکوشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری دادگستری و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان امضاء شد

تفاهم نامه همکاری دادگستری و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان امضاء شد