مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-19سياسي

روابط عمومی ها پیشانی ادارات و پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند


شکل گیری و رونق شبکه های اجتماعی از جمله این تغییرات است که استفاده مناسب و بهینه از این شبکه ها می تواند روابط عمومی ها را در رسیدن به اهداف وانعکاس عملکرد دستگاه مربوطه یاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاسک، محمد رادمهر در جلسه شورای روابط عمومی ها و کمیته تبلیغات واطلاع رسانی ستاد انتخابات این شهرستان و همچنین مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر جاسک گفت: ماهیت ارتباطات و ابزارهای مورد استفاده در مقایسه با گذشته تغییرات محسوسی کرده است و این تغییرات، محدودیت های زمانی و مکانی را از بین برده و به معنی واقعی کلمه، دهکده جهانی شکل گرفته است.

وی افزود: اطلاع رسانی مناسب فعالیت ها و تلاش های مجموعه برای تنویر افکار عمومی در این مقطع حساس، روابط عمومی ها را بیش از هر زمان دیگر در کانون توجه قرار داده است.

فرماندار جاسک با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان گفت: یکی از ظرفیت هایی که روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی به آن نیازمندند، بهره گیری از توان رسانه های جمعی است که برخی از  مسئولان روابط عمومی ادارات و نهاد های این  شهرستان به در بین مردم و شکاف بین مردم و مسئولان، تاکید کرد: صاحبان رسانه های محلی با شناخت دقیق و تحلیل شرایط، به خوبی می توانند توطئه شوم دشمنان را خنث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها پیشانی ادارات و پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند

روابط عمومی ها پیشانی ادارات و پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند