مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-19پزشكي

افزایش 2برابری فرسودگی شغلی متخصصان قلب در همه گیری کرونا


ویروس کرونا تقریبا تمام زندگی افراد را تحت تاثیر قرار داده و اثرات مخربی بر جهان داشته است.

بر اساس نتایج نظرسنجی جدید ارائه شده در هفتادمین جلسه علمی سالانه کالج قلب آمریکا، - ایسنا/خراسان رضوی ویروس کرونا تقریبا تمام زندگی افراد را تحت تاثیر قرار داده و اثرات مخربی بر جهان داشته است.

بر اساس نتایج نظرسنجی جدید ارائه شده در هفتادمین جلسه علمی سالانه کالج قلب آمریکا، این موضوع به پزشکان قلب وعروق در برخی از کشورهای جهان، به دلیل ارتباط مستقیم آنان با بیماران کووید- 19 آسیب زیادی وارد کرده است.

به نقل از مدیکال اکسپرس، بر اساس داده های نظرسنجی کالج جدید کاردیولوژی (قلب) آمریکا (ACC)، بیماری همه گیر کووید- 19 باعث افزایش دوبرابری فرسودگی شغلی پزشکان شده و در زمان اوج شیوع همه گیری در میان افراد بررسی شده، فرسودگی شغلی از 20 درصد به 38 درصد افزایش یافته است.

محققان اظهار کردند: از مهمترین عوامل افزایش میزان فرسودگی شغلی در زمان همه گیری حضور پزشکان بر بالین بیماران در زمان مرگ بود.

نتایج بررسی های گذشته نشان داد که فرسودگی شغلی در میان پزشکان قلب و به طور کلی پزشکان وجود دارد، اما زمانی که به طور دقیق تر بررسی کردیم، دریافتیم که شیوع فرسودگی شغلی در بین متخصصان قلب وعروق در مقایسه با زمان شیوع همه گیری و قبل از آن، تقریبا دوبرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2برابری فرسودگی شغلی متخصصان قلب در همه گیری کرونا

افزایش 2برابری فرسودگی شغلی متخصصان قلب در همه گیری کرونا