مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-19فرهنگي

آغاز فعالیت مجدد انجمن های فرهنگی هنری اسدآباد


مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از آغاز فعالیت مجدد انجمن های فرهنگی و هنری این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از آغاز فعالیت مجدد انجمن های فرهنگی و هنری این شهرستان خبر داد.

رضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون به علت محدودیت های کرونایی و شرایط قرمز شهرستان انجمن های فرهنگی هنری اسدآباد غیرفعال بودند که با توجه به تغییر وضعیت شرایط به نارنجی از دو روز گذشته فعالیت های این انجمن ها به صورت حضور تک به تک کارآموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی در کلاس های حضوری آغاز شده است.

وی با اشاره به فعالیت پنج انجمن رسمی ثبت شده در شهرستان افزود: در حال حاضر یک انجمن موسیقی، یک انجمن خوشنویسان، دو انجمن ادبی و یک انجمن نمایش در بنای یادبود سیدجمال به فعالیت مشغول هستند ضمن اینکه آموزشگاه آزاد هنری شهرستان نیز فعالیت مجدد خود را از دو روز پیش آغاز کرد.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری در صورت مرتفع شدن مشکل کرونا و مساعد شدن شرایط یکی از اولویت های اداره ارشاد برگزاری کنسرت در شهرستان خواهد بود، گفت: آغاز فعالیت های آموزشی در حوزه فرهنگ و هنر از دیگر برنامه هایی است که با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و اوقات فراغت در برنامه های اولوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت مجدد انجمن های فرهنگی هنری اسدآباد

آغاز فعالیت مجدد انجمن های فرهنگی هنری اسدآباد