مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-18اقتصادي

بازگشت شرکت «گاز لوله» به مدار تولید با ورود دستگاه قضایی


رییس کل دادگستری استان تهران، از شرکت گاز لوله در شهرک صنعتی کاوه که با همت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران تولید در آن ادامه پیدا کرده است، - ، محمدجواد حشمتی مهذب، روز سه شنبه در بازدید از شرکت گاز لوله در شهرک صنعتی کاوه از نزدیک در جریان مسائل این واحد تولیدی قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان تهران ضمن حضور در بخش های مختلف این واحد تولیدی، اعم از خط تولید و آزمایشگاه، در جلسه ای با مدیران این کارخانه به منظور بررسی مسائل این واحد تولیدی حضور یافت.

یکی از مسئولان این واحد تولیدی در حاشیه این بازدید عنوان کرد: در حال حاضر شرکت گاز لوله دارای 53 نیروی کار و شرکت قدر که زیرمجموعه گاز لوله است دارای 34 نیروی کار است وی افزود: شرکت گاز لوله و قدر مجموعاً ظرفیت تولید 24 هزار تن در سال را دارند و در حال حاضر سود ده محسوب می شوند.

بنابراین گزارش، رییس کل دادگستری استان تهران را در این بازدید، رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی شهرستان ساوه همراهی می کردند.

ترکی، رییس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران در این بازدید عنوان کرد: شرکت گاز لوله نمونه بارز و موفق استفاده از ظرفیت قانون و اداره تصفیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت شرکت «گاز لوله» به مدار تولید با ورود دستگاه قضایی

بازگشت شرکت «گاز لوله» به مدار تولید با ورود دستگاه قضایی