مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-18فرهنگي

دعوت یک جشنواره فیلم از دلواپسان آینده ایران


فرهاد توحیدی از علاقه مندان به سینما و دلسوزان توسعه پایدار ایران درخواست کرد تا در همراهی با جشنواره فیلم «زمین» موجی از تاثیرگذاری بر برنامه های توسعه کشور را برای نسل آینده ایجاد کنند.

- فرهاد توحیدی از علاقه مندان به سینما و دلسوزان توسعه پایدار ایران درخواست کرد تا در همراهی با جشنواره فیلم زمین موجی از تاثیرگذاری بر برنامه های توسعه کشور را برای نسل آینده ایجاد کنند.

دبیر نخستین دوره جشنواره فیلم زمین که از 25 تا 31 اردیبهشت به صورت آنلاین برگزار می شود در گفت و گویی با ایسنا درباره چگونگی شکل گیری این جشنواره ضمن یاداوری جشنواره ای که با نام فیلم سبز برای دو دوره با همراهی مستقل خودش و انجمن تمدن سبز برپا شده بود، توضیح داد: پس از این دو دوره تصمیم گرفتیم با همان تیم قبلی و نیز یک موسسه فرهنگی و هنری خصوصی با نام اردیبهشت اودلاجان با مدیریت بنده، رضا کیانیان و بهروز مرباغی (معمار) این جشنواره را احیا کنیم.

البته همان ابتدا متوجه بودیم که جشنواره فیلم سبز یک عقبه دولتی دارد و حقوق معنوی آن هم به سازمان حفاظت از محیط زیست متعلق است و ما بنا نداشتیم در کنار یک سازمان دیگر راه را ادامه دهیم چون با حرکت در یک مسیر مستقل راحت تر و با صراحت لهجه بیشتر می توان نقد کرد و کار را پیش برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت یک جشنواره فیلم از دلواپسان آینده ایران

دعوت یک جشنواره فیلم از دلواپسان آینده ایران