مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-18اقتصادي

بازدید رییس کل دادگستری استان تهران از شرکت «گاز لوله»


رییس کل دادگستری استان تهران شرکت گاز لوله در شهرک صنعتی کاوه که با اقدامات اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران تولید در آن ادامه پیدا کرده است را مورد بازدید قرار داد.

- رییس کل دادگستری استان تهران شرکت گاز لوله در شهرک صنعتی کاوه که با اقدامات اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران تولید در آن ادامه پیدا کرده است را مورد بازدید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری تهران، محمدجواد حشمتی مهذب رییس کل دادگستری استان تهران صبح امروز شرکت گاز لوله در شهرک صنعتی کاوه را که با همت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران تولید در آن ادامه پیدا کرده است، مورد بازدید قرار داد و از نزدیک در جریان مسائل این واحد تولیدی قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان تهران ضمن حضور در بخش های مختلف این واحد تولیدی، اعم از خط تولید و آزمایشگاه، در جلسه ای با مدیران این کارخانه به منظور بررسی مسائل این واحد تولیدی حضور یافت.

یکی از مسئولان این واحد تولیدی در حاشیه این بازدید عنوان کرد: در حال حاضر شرکت گاز لوله دارای 53 نیروی کار و شرکت قدر که زیرمجموعه گاز لوله است دارای 34 نیروی کار است وی افزود: شرکت گاز لوله و قدر مجموعا ظرفیت تولید 24 هزار تن در سال را دارند و در حال حاضر سودده محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس کل دادگستری استان تهران از شرکت «گاز لوله»

بازدید رییس کل دادگستری استان تهران از شرکت «گاز لوله»