مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 19:302021-05-17ورزشي

نوشداروی نوبخت قبل از مرگ فوتبال نیمه جان ایران، رسید


همه می دانیم این کمک دولتی، هر چه باشد تنها قرص مسکنی برای رفع مقطعی سردرد بی پولی در فدراسیون تاراج رفته فوتبال ایران است.

بابد پذیرفت که در این فرصت کوتاه، - در دوره های پیشین مدیریت فدراسیون فوتبال گفته می شد که وظیفه اصلی رییس و هیات رییسه فدراسیون، تامین مخارج اداره این رشته پرخرج و البته مستعد برای درآمدزایی است.

اما آنچه در عمل دیده می شد مدیریت هزینه روسایی بود که تمایلی به بکارگیری ارتباطات خود درجهت جذب منابع مالی برای سطح کلان فدراسیون نبودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال ایران موظف به تامین هزینه 20 تیم مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تحت عنوان نیم های ملی در دو قسمت کلی زنان و مردان است.

مخارجی کمرشکن که اگر ایده و مجرای مشخصی برای جبران هزینه هایش نکرد، راهی جز انحلال تیم ها یا افزایش بدهی تا مرز انفجار باقی نمی ماند.

هر دوی این حالت ها امروز رخ داده است؛ فدراسیون ساختمان و دارایی اصلی اش را از دست داده و در واقع خانه اش را بخاطر خطای بشدت مشکوک رییس پرمدعای قبلی به عنوان بخشی از بدهی و دیون به شستا از دست داده است و انفجار نخست را تجربه کرده.

همچنین چند تیم ملی زیرنظر خود از جمله تیم ملی فوتبال زنان ایران را از دو سال پیش عملا تعطیل کرد اما صدایش را هم در نیاورد تا جایی که ملی پوشان بانوی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشداروی نوبخت قبل از مرگ فوتبال نیمه جان ایران، رسید

نوشداروی نوبخت قبل از مرگ فوتبال نیمه جان ایران، رسید