مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-05-17اقتصادي

کشف بیش از 40 تن مرغ قطعه بندی منجمد در مشهد


کارشناس مسؤول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از کشف بالغ بر 40 تن گوشت مرغ قطعه بندی منجمد از یک واحد بسته بندی مرغ در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، بخش علی بیاتی اظهار کرد: حسب گزارش مردمی رسیده به سامانه ستاد خبری 124 مبنی بر قطعه کاری بیشتر از 10 درصد مرغ دریکی از واحدهای بسته بندی مرغ، با دستور قضایی جانشین دادسرای عمومی و انقلاب منطقه 9 مشهد در اقدامی مشترک با نمایندگان شبکه دامپزشکی، اداره اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف و بازرسان سازمان صمت به محل واحد قطعه بندی در مشهد مراجعه شد.

کارشناس مسؤول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بابیان اینکه طبق مصوبات قرارگاه ساماندهی بازار مرغ،  صرفاً 10 درصد از کشتار روزانه مرغ می تواند به صورت قطعه بندی شده جهت مصارف رستوران ها، هتل ها و آشپزخانه ها ارائه شود، افزود: پس از بررسی موارد، مشاهده شد بیش از 35 نفر در حال قطعه بندی مرغ در سالن های این مجتمع بودند که میزان قطعه بندی بیشتر از حد مجاز است.

وی ابراز کرد: با توجه به افزایش نسبی قیمت گوشت مرغ طی روزهای اخیر و همچنین پایان ماه مبارک رمضان افراد سودجو جهت کسب درآمدهای نامشروع به قطعه کاری مرغ و منجمد کردن آن اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 40 تن مرغ قطعه بندی منجمد در مشهد

کشف بیش از 40 تن مرغ قطعه بندی منجمد در مشهد