مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-17بين الملل

آسوشیتدپرس خواستار تحقیق درباره حمله صهیونیست ها به ساختمان رسانه ها در غزه


سردبیر ارشد یک خبرگزاری آمریکایی خواستار تحقیق مستقل درباره بمباران ساختمانی شد که دفتر این خبرگزاری در غزه در آن واقع شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سردبیر ارشد خبرگزاری آسوشیتد پرس تحقیقی مستقل درباره حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در غزه را خواستار شد که دفتر این خبرگزاری در آن واقع شده بود.

به نوشته نشریه بیزنس اینسایدر ، سالی رازبی سردبیر اجرایی آسوشیتد پرس روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه سی اِن اِن گفت، طی پانزده سالی که دفتر این خبرگزاری در ساختمان الجلاء مستقر بوده هیچ نشانه ای از حضور نیروهای حماس در آن مشاهده نشده و رژیم صهیونیستی برای این ادعا هیچ مدرکی ندارد.

این مقام ارشد آسوشیتد پرس بدون اشاره به حملات هوایی صهیونیست ها به دیگر مناطق مسکونی غزه گفت، جامعه حق دارد از واقعیتی که در پس تخریب دفتر این خبرگزاری قرار دارد مطلع شود.

دیدبان خبرنگاران بدون مرز نیز به طور جداگانه از دیوان بین المللی کیفری درخواست کرد بمباران برج الجلاء که دفاتر آشوسیتد پرس و شبکه الجزیره در آن مستقر بود را به عنوان مصداق جنایت جنگی مورد تحقیق قرار دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه با ادعای حضور نیروهای حماس در برج الجلاء این ساختمان را با اخطار قبلی به مالک آن بمباران و به طور کامل تخریب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسوشیتدپرس خواستار تحقیق درباره حمله صهیونیست ها به ساختمان رسانه ها در غزه

آسوشیتدپرس خواستار تحقیق درباره حمله صهیونیست ها به ساختمان رسانه ها در غزه