مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-17سياسي

روابط عمومی بیدار در قرن ارتباطات


رونق مشارکت اجتماعی و ایجاد شور و نشاط سازمانی و توسعه مسئولیت اجتماعی جز با شناخت دغدغه های جامعه و بررسی وضعیت موجود امکانپذیز نخواهد بود و این مهم جز با در دست گرفتن ابتکار عمل از سوی روابط عمومی خلاق میسر نمی شود.

- خبرگزاری فارس – سیدمحمد حجار حسینی: داشتن اطلاعات و مهارت های مورد نیاز در عصر ارتباطات از لوازم اصلی حیات احتماعی است و در عرصه ارتباطات امری لازم.

شاید در سال های گذشته، مقوله عصر جهانی ارتباطات و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی واژه ای غریب به نظر می رسید ولی با سرعتی باور نکردنی بخش مهمی از زندگی بشر در دهکده جهانی شد.

ارتباطات نوین و توسعه تکنولوژی با داشتن مهارت های لازم به منظور بهره برداری و رویارویی با شرایط مختلف، شرایط جدیدی را فراهم آورد تا جوامع هدف و متخصصان این عرصه به شناخت و درک بیشتری از این فضا روی آورند.

تبیین اهداف، راهبردها و شاخص های سیستماتیک در مواجهه با چالش ها و بحران های احتمالی و ارتباطات دو سویه با شهروندان و نظام بروکراتیک اداری و حفظ حقوق شهروندی از جمله موضوعات مهمی بود که بیش و پیش از هر شخص یا نهادی، روابط عمومی ها را به فکر انداخت تا در عصر شبکه های اجتماعی، آرام ولی به سرعت، در جهت نیل یه اهداف سازمانی و جلب رضایت عمومی گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی بیدار در قرن ارتباطات

روابط عمومی بیدار در قرن ارتباطات