مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-16اجتماعي

مدیریت بحران در شرق تهران/ ساخت پایگاه برای افزایش ایمنی کلید خورد


شهردار منطقه 13 تهران از ساخت پایگاه مدیریت بحران در شرق پایتخت جهت انجام برنامه های اورژانس، هلال احمر، آموزش و ارتقای ایمنی خبر داد.

- مجتبی شکری، شهردار منطقه 13 تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره ساخت پایگاه مدیریت بحران در شرق تهران اظهارداشت: یکی از اتفاقاتی که با همت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و  معاونت عمرانی شهرداری تهران رخ داد، کلنگ زنی ساختمان مدیریت بحران منطقه13 است.

در این پروژه امکاناتی از قبیل آموزش، انبار، اورژانس، هلال احمر کنترل نظارت در بحث ایمنی و بحران در پهنه شرق انجام می شود.

وی افزود: این پایگاه جزو معدود پروژه هایی است که در زمان کلنگ زنی 6دانگ زمین تملک، قرارداد آن بسته و پیمانکارانش انتخاب شده تا بعد از آن مشکل اجرایی، تملکی و معارضی ایجاد نشود و بر همین اساس این پروژه طی کمتر از 16ماه به بهره برداری می رسد.

  شهردار منطقه13تهران ادامه داد: این پروژه با مساحت 2هزار و 500 متر مربع بنا درحال ساخت است و در حالیکه استاندارد پایگاه های مدیریت بحران در شهر تهران 2 هزار مترمربع (هزار مترمربع سوله، هزار مترمربع فضای باز است) ولی با توجه به مشکل کمبود زمین در محدوده ناحیه و معضل بافت فرسوده، این پایگاه با طراحی خاص و متفاوت از پایگاه های دیگر با لحاظ تمام استانداردهای لازم و در نظر گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران در شرق تهران/ ساخت پایگاه برای افزایش ایمنی کلید خورد

مدیریت بحران در شرق تهران/ ساخت پایگاه برای افزایش ایمنی کلید خورد