مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-15اقتصادي

رفع مشکل چندین ساله آب شرب پیربلوط


رییس شرکت آب و فاضلاب ناحیه نافچ گفت: با حذف کلکتور در مجتمع پیربلوط که افت فشار را به همراه داشت آبرسانی به روستاهای کاکلک و پیربلوط به صورت مستمر انجام می شود.

- رحمان عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از رفع مشکل آبرسانی چندین ساله مجتمع آب آشامیدنی پیر بلوط از توابع شهرستان شهرکرد خبر داد و گفت: با حذف کلکتور در مجتمع پیربلوط که افت فشار را به همراه داشت آبرسانی به روستاهای کاکلک و پیربلوط به صورت مستمر انجام می شود.

رییس شرکت آب و فاضلاب ناحیه نافچ افزود: با اجرای دو خط لوله و جدا شدن چاه ها امکان اینکه هر دو چاه هم زمان وارد مدار بهره برداری شوند فراهم آمده است.

وی با اشاره به جداسازی اتاقک دستگاه های کلرزنی در این مجتمع، اظهار کرد: با انجام این مهم علاوه بر این که از امکان تاثیرگذاری گاز کلر بر تاسیسات برقی و آبی جلوگیری می کند گندزدایی آب هم به صورت مستمر و به میزان استاندارد انجام می شود.

عسگری از دیگر کارهای انجام شده در حوزه آبرسانی در جهت خدمت به روستاییان این ناحیه یاد کرد و افزود: اصلاح و بازسازی 300 متر از شبکه داخلی روستای پیربلوط در جهت جلوگیری از هدر رفت آب شرب، توسعه شبکه آب آشامیدنی به طول 400  متر در جهت رفع افت فشار منطقه ای در روستای ارجنک و جداسازی اتاقک کلرزنی از تاسیسات سرچاهی آن روستا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل چندین ساله آب شرب پیربلوط

رفع مشکل چندین ساله آب شرب پیربلوط