مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-15سياسي

نتایج مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر اعلام شد


نتایج مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر که با محوریت نماز و نیایش حضرت علی علیه السلام به همت ستاد اقامه نماز کشور برگزار شده بود همزمان با عید سعید فطر اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعلام شد.

حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور در خصوص استقبال چشمگیر مخاطبین بیان داشت: الحمدالله این مسابقه از طرف مخاطبین مورد استقبال چشمگیر واقع شد و در طول این سی روز ماه مبارک بیش از 102 هزار شرکت کننده با ارسال پاسخ در این مسابقه شرکت نمودند.

وی تصریح کرد: این مسابقه پیامکی که برای اولین بار همزمان به صورت آنلاین نیز برگزار شد، با هدف شناخت سیره عبادی امیرالمومنین امام علی (ع) و بر اساس پنجمین مجموعه سخنرانی کوتاه نماز از آثار حجت الاسلام سید جواد بهشتی با عنوان نماز امام علی (ع) در ماه مبارک رمضان طراحی و برگزار شده بود، همزمان با آخرین روز این ماه مبارک و عید سعید فطر پایان یافت.

صالحی گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه جهت آشنایی بیشتر با سیره عبادی امیرالمومنین امام علی (ع) و نیز درک بیشتر سوالات می بایست روزانه فایل صوتی یا تصویری قرار داده شده در سایت و یا شبکه های اجتماعی ستاد اقامه نماز را مشاهده می کردند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور بیان داشت: سوالات این مسابقه به صورت روزانه بر اساس یک قسمت از این مجموعه سخنرانی بر روی سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر اعلام شد

نتایج مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر اعلام شد