مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-14اجتماعي

نمره قبولی به احیای چشمه سورت


معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری گفت: با اقدامات انجام شده می توان گفت، چشمه سورت درحال احیا شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، چشمه های باداب سورت در مسیر کیاسر ساری قرار دارد، این چشمه ها با زیبایی چشم نواز به عنوان میراث طبیعی کشور شناخته می شوند که در ایران بی نظیر است.

 چشمه های پلکانی باداب سورت شامل چندین چشمه با آب های کاملاً متفاوت از لحاظ رنگ، بو، مزه و حجم آب است اما نکته مهمی که این چشمه را منحصر به فرد کرده این است این همه زیبایی دست ساخت نیست.

زیبایی های چشمه سورت وصف ناپذیر است و تلفیقی از چشمه های روی صخره های رنگین کمانی و پلکانی طبیعی با رنگین کمانی از رنگ ها، زیبایی بی حد و حصری به این اثر طبیعی بخشیده است.

کافی است یکبار به این نقطه زیبا سفر کنید تا محو این همه زیبایی شوید جالب اینکه هر چه به این زیبایی نگاه کنید سیر نمی شوید، کسانی که تجربه سفر به این چشمه دیدنی را داشتند می دانند  ساعت در سورت معنا ندارد و عقربه ها خیلی زود می چرخند؛ گویی همه در مقابل این همه سر تعظیم فرود می آورند.

از زیبایی های خدادادی و طبیعی این جاذبه منحصربه فرد بگذریم محرومیت از دوردست ها پیداست و از همه مهم تر ترددها طی سال های گذشته خبر از اتفاقات تلخ و دردناکی برای این چشمه می داد که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره قبولی به احیای چشمه سورت

نمره قبولی به احیای چشمه سورت