مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-13سياسي

نخبگان برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند


نخبگان جامعه، علما و اصحاب رسانه باید برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نقش آفرینی کنند.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: نخبگان جامعه، علما و اصحاب رسانه باید برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز عید سیعد فطر در مصلای امام خمینی(ره) شهر ایلام با تبریک عید سعید فطر، با بیان اینکه فلسفه روزه گرفتن ماه مبارک رمضان تقوا و خودسازی است که انسان یک ماه با نفس اماره خود مبارزه می کند، اظهار کرد: پایان ماه مبارک رمضان به عنوان عید نامگذاری شده و این روز، عید بندگی انسان بعد از یک ماه روزه داری و مبارزه با نفس و کسب تقوای الهی است.

وی با اشاره به اینکه عیدی خداوند متعال در پایان ماه مبارک رمضان، آمرزش گناهان است، گفت: توفیق انجام کارهای نیک، کنترل نفس اماره، کمک به نیازمندان و شریک شدن در شادی و حل مشکل دیگران، عیدی است که خداوند متعال به انسان های روزه دار در پایان ماه مبارک رمضان عطا می کند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه وقتی که نماز و روزه انسان، مقبول رضای خداوند قرار گیرد در روح و اعمال انسان متاثر است، ابراز کرد: نمازی که مقبول درگاه الهی باشد بازدارنده انسان از منکرات و فحشا است،انسان در دنیا زندگی می کند به طور طبیعی با دنیا مانوس است و از یاد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند

نخبگان برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند