مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-13فرهنگي

برگزیدگان جشنواره ملی آیات معرفی شدند/ خبرنگار فارس سمنان در میان برترین ها


نفرات برتر چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه «آیات» که به همت معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یک هزار و 100 اثر در 12 رشته به دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ارسال شده بود.

12 رشته در چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات شامل 6 رشته بخش اصلی و 6 رشته بخش ویژه بود که بخش ویژه برای اولین بار در این جشنواره پیش بینی شد.

داوران همگی از استادان به نام حوزه مطبوعات و رسانه بودند و در هر رشته یک داور مجزا کار بررسی آثار را انجام داد.

هیأت داوران چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات متشکل از اکبر قاضی زاده، فریدون صدیقی، محمود مختاریان، علیرضا کتابدار، مریم سلیمی، بهزاد خورشیدی و مهرداد خلیلی بود.

این جشنواره به منظور رقابت بین خبرنگاران و فعالان رسانه، تولیدکنندگان محتوا در فضای چندرسانه ای، ادمین ها و فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، فعالان، مؤسسات و نهادهای تخصصی قرآنی، عموم علاقه مندان به فرهنگ، هنر و رسانه قرآنی برگزار شد.

این جشنواره کلیه موضوعات مرتبط با مفاهیم و آموزه های منطبق با قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) را در برمی گیرد و سبک زندگی اسلامی و قرآنی، وحدت اسلامی، انفاق و کمک های مؤمنانه، جهاد و مقاومت اسلامی، پوشش و عفاف، فرهنگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره ملی آیات معرفی شدند/ خبرنگار فارس سمنان در میان برترین ها

برگزیدگان جشنواره ملی آیات معرفی شدند/ خبرنگار فارس سمنان در میان برترین ها