مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-13سياسي

نظام استکباری در محاسبات خود دچار اشتباه شده است


نظام استکباری در محاسبات خود دچار اشتباه شده است.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز پنجشنبه در خطبه های عید سعید فطر، با بیان اینکه امروز معادلات به نفع جبهه مقاومت پیش می رود و همینه موشک ها و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به هم ریخته است، گفت: پایگاه مردمی مهم ترین پایگاه نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با تبریک عید سعید فطر ضمن اشاره به اینکه عیدی خداوند متعال در پایان ماه مبارک رمضان، آمرزش گناهان است، یادآور شد: توفیق انجام کارهای نیک، کنترل نفس اماره، کمک به نیازمندان و شریک شدن در شادی و حل مشکل دیگران، عیدی است که خداوند متعال به انسان های روزه دار در پایان ماه مبارک رمضان عطا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره وضعیت جهان اسلام در شرایط کنونی، بیان کرد: شهادت دانش آموزان معصوم مدرسه سیدالشهدا (ع) در افغانستان مصیبت بزرگی است، اگر در اروپا یا آمریکا چنین اتفاقی می افتد تبلیغات گسترده آنها، دنیا را فرا می گرفت و از مظلومیت کودکان می گفتند اما چون بانیان جنایت دست پرورده خودشان هستند نسبت به آن سکوت می کنند.

وی تصریح کرد: جنایت هایی که در عراق، یمن، فلسطین و سوریه انجام می دهند مسکوت می گذارند در حالی که دم از حقوق بشر می زنند، گاهی برای مظلومیت یک حیوان زبان بسته اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام استکباری در محاسبات خود دچار اشتباه شده است

نظام استکباری در محاسبات خود دچار اشتباه شده است