مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-13سياسي

مردم استان بوشهر کم توقع هستند/ لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم استان گفت: مردم استان بوشهر کم توقع هستند.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنجشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر بوشهر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای آمرزش گناهان و نزدیکی به خدا بوده و امیدوارم همه ما استفاده لازم را از این فرصت برده باشیم.

وی عید سعید فطر را بازگشت انسان به بندگی خداوند متعال دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به سپری شدن ماه مبارک رمضان، باید همچنان در فرهنگ و دستاوردهای این ماه باقی بمانیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به عملیات وحشیانه صهیونیست ها در فلسطین و کشتار دختران دانش آموز و مظلوم افغانی بیان کرد: سکوت مجامع بین المللی، حقوق بشر، حمایت آمریکا و هماهنگ بودن رژیم اشغال گر قدس با آمریکا محکوم است.

وی با بیان اینکه انشاالله به زودی شاهد پیروزی ملت فلسطین خواهیم بود افزود: تنها راه نجات، مبارزه و مجاهدت بی امان مبارزان فلسطین در داخل و حمایت مردم روشن ضمیر، آزادی خواهان به ویژه مردم مسلمان از ملت مظلوم فلسطین است.

آیت الله صفایی بوشهری به انتخابات پیش رو اشاره کرد و با تاکید بر لزوم حضور حداکثری در این انتخابات اضافه کرد: در انتخابات ریاست جمهوری مردم باید با انتخاب خوب فردی را وارد عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان بوشهر کم توقع هستند/ لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات

مردم استان بوشهر کم توقع هستند/ لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات