مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-11اقتصادي

اجرای طرح ایجاد باغچه های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان آبیک


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک از اجرای طرح ایجاد باغچه های خانگی سبزی سالم ویژه زنان روستایی و ‏عشایری این شهرستان در راستای توانمند سازی و فراهم نمودن زمینه اشتغال برای آن ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، علی همت زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح ‏با ایجاد 8 سایت آموزش ترویجی انجام و با مشارکت تسهیلگران زن روستایی از طریق توزیع بذر بین اعضای ‏صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی و عشایری در  8 روستای این شهرستان آبیک و ارائه آموزش ها و ‏مشاوره های کارشناسی انجام شده است.

‏ ‏ وی افزود: در همین راستا دوره آموزشی ترویجی کاشت، داشت و برداشت سبزیجات توسط واحد زنان روستایی ‏این مدیریت و همچنین دوره تغذیه سالم با همکاری شبکه بهداشت شهرستان پیش بینی شده است.

‏ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک در خصوص اهمیت اجرای طرح های ویژه زنان روستایی بیان کرد: حمایت از اشتغال زنان روستایی با اجرای برنامه های ‏آموزشی وترویجی برای آنان و حمایت مالی آنان از طریق صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی، ‏موجب تقویت روحیه خودباوری و تعاملات اجتماعی زنان، ایجاد انگیزه تولید در جهت ارتقاء معیشت خانواده، بهره ‏مندی خانوار روستایی از تغذیه سالم و درآمد زایی برای آنان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ایجاد باغچه های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان آبیک

اجرای طرح ایجاد باغچه های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان آبیک