مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-10سياسي

زنجان نیازمند توسعه کمپ های گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: کمپ های گردشگری یکی از ظرفیت های پرکاربردی است که در حوزه گردشگری جایگاهی ویژه داشته و توسعه آن در منطقه ای مانند زنجان، - ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: کمپ های گردشگری یکی از ظرفیت های پرکاربردی است که در حوزه گردشگری جایگاهی ویژه داشته و توسعه آن در منطقه ای مانند زنجان، امری ضروری است.

امیر ارجمند در حاشیه بازدید از کمپ گردشگری روستای درسجین ابهر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قابلیت های بالای این روستا در حوزه گردشگری، اظهار کرد: روستای درسجین از جمله روستاهای گردشگری و حائز اهمیت این شهرستان بوده و هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر است.

وی از ساماندهی و توسعه کمپ گردشگری این روستا خبر داد و افزود: فعالیت هایی همچون جدول گذاری، سامان دهی محوطه، گسترش کف سازی، ایجاد آلاچیق و توسعه فضای سبز، از اقدامات انجام شده برای این کمپ است.

ارجمند ادامه داد: وجود مراکز تفریحی و گردشگری در مسیر شهرستان ابهر تا روستای هدف گردشگری درسجین، از دیگر پتانسیل ها و جاذبه های موجود در این منطقه است که در رونق و توسعه گردشگری روستا نقش به سزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان نیازمند توسعه کمپ های گردشگری

زنجان نیازمند توسعه کمپ های گردشگری