مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-10دانش

همکاری دانشگاه آزاد با فرهنگستان هنر برای تبادل دانش در حوزه هنر


تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و فرهنگستان هنر به امضا رسید.

- به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر بهمن نامورمطلق رییس فرهنگستان هنر، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه که به منظور گسترش تبادل دانش و دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه هنر منعقد شد، با هدف توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و هم افزایی در پیشبرد اهداف مشترک و بهره مندی از امکانات و توانمندی های طرفین، میان فرهنگستان هنر و دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید.

مشارکت در تهیه، تدوین و پیشنهاد سیاست های راهبردی در حوزهای هنر، همکاری در توسعه مطالعات میان رشته ای و کاربردی هنر، همکاری در تأسیس و برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی در رشته های هنری، مشارکت در تدوین و اجرای طرح های پژوهشی، تبادل دانش و دستاوردهای علمی و پژوهشی، برگزاری همایش ها، نشست ها، درس گفتارها و کارگاه های آموزشی مشترک، مشارکت در تألیف، ترجمه، تصحیح و انتشار متون تخصصی در موضوعات مشترک، همکاری در برگزاری دوره های دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هیات علمی و.

از جمله محورهای اصلی این تفاهم نامه است.

حمایت مادی و معنوی از فعالیت های شتاب دهنده ها، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در ارائه ایده های خلاقانه و نوآورانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه آزاد با فرهنگستان هنر برای تبادل دانش در حوزه هنر

همکاری دانشگاه آزاد با فرهنگستان هنر برای تبادل دانش در حوزه هنر