مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-08ورزشي

جدایی پزشک استقلال قطعی شد/ سیاه پوش: ادامه همکاری میسر نبود


پزشک تیم فوتبال استقلال می گوید ادامه همکاری اش با باشگاه استقلال میسر نبوده است.

- جدایی پزشک استقلال قطعی شد/ سیاه پوش: ادامه همکاری میسر نبود پزشک تیم فوتبال استقلال می گوید ادامه همکاری اش با باشگاه استقلال میسر نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از پایان یافتن رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت استقلال به ایران، فرهاد مجیدی در اقدامی تصمیم گرفت که با مهدی سیاه پوش و کادرش قطع همکاری کند.

فرزاد مجیدی، مدیر اجرایی تیم استقلال در روز اول تمرینات این تیم طی تماسی که با مهدی سیاه پوش داشت، به او اعلام کرد تا دیگر به تمرینات استقلال نیاید.

با وجود این اتفاقات، ماجرای اختلافات مجیدی و کادر پزشکی استقلال نتوانست به سرآمد مشخصی برسد در پایان کادر پزشکی استقلال از جمع آبی پوشان جدا شدند.

مهدی سیاه پوش با حضور در باشگاه استقلال اعلام کرد که ادامه همکاری میسر نبوده است و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با آقای مددی ما صحبت های لازم را انجام دادیم و از جمع آبی پوشان جدا شدیم.

ماجرای مشکل اختلافات مجیدی و سیاه پوش از جایی آغاز می شود که تیم استقلال در بازی برابر ماشین سازی در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر با چند بازیکن مشکوک به کرونا مواجه بود و تشخیص کادر پزشکی استقلال این بود که بیماری این بازیکنان کرونا نیست و در نهایت ماجرای این با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی پزشک استقلال قطعی شد/ سیاه پوش: ادامه همکاری میسر نبود

جدایی پزشک استقلال قطعی شد/ سیاه پوش: ادامه همکاری میسر نبود