مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-08اقتصادي

خوش بینی بازار به افزایش قیمت طلا در هفته جاری


نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد عصبانیت جای خود را به آسودگی خیال داده و تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران غیرحرفه ای به افزایش قیمت طلا در معاملات هفته جاری خوش بین شده اند.

- نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد عصبانیت جای خود را به آسودگی خیال داده و تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران غیرحرفه ای به افزایش قیمت طلا در معاملات هفته جاری خوش بین شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احساسات مثبت در بازار فلزات ارزشمند روز پنج شنبه پس از این که قیمت اونس طلا برای نخستین بار از فوریه به بالای مرز 1800 دلار صعود کرد، تغییر جهت اساسی پیدا کرد.

بسیاری از تحلیلگران گفتند شکسته شدن کوبنده مرز 1800 دلار که به یک سطح مقاومتی دشوار تبدیل شده بود، ثابت کرد نیروی صعودی جدیدی در بازار طلا ایجاد شده که می تواند قیمتها را تا مرز 1850 دلار ببرد.

طلا روز جمعه هم پس از این که سرمایه گذاران به آمار ضعیفتر از حد مطلوب اشتغال ماهانه آمریکا واکنش نشان دادند، شاهد موج جدیدی از افزایش قیمت بود.

گزارش وزارت کار آمریکا نشان داد اقتصاد این کشور در آوریل 266 هزار شغل جدید ایجاد کرده است در حالی که اقتصاددانان انتظار داشتند آمار رشد حدود یک میلیون شغل را نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش بینی بازار به افزایش قیمت طلا در هفته جاری

خوش بینی بازار به افزایش قیمت طلا در هفته جاری