مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-05-06فرهنگي

جشنواره فیلم منا هلند با مشارکت فیلم ایرانی


چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مِنا در هلند با شرکت یک فیلم ایرانی، برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران جشنواره فیلم MENA از تاریخ 20 می تا 22 می 2021 (31 اردیبهشت تا اول خرداد 1400) در شهر لاهه هلند برگزار می شود.

امسال تیمی متنوع و چندملیتی از چهره های سینمایی در میان اعضای هیات داوران، وظیفه انتخاب برندگان جوایز بخش رقابتی را بر عهده خواهند داشت.

در بخش مسابقه فیلم بلند الهه نوبخت از ایران، کریم طریدیه کارگردان سرشناس هلندی الجزایری تبار، حمادی گیروم منتقد مراکشی و دبیر جشنواره فیلم کازابلانکا داوران این بخش هستند.

این برای دومین سال متوالی است که به دلیل کرونا، جشنواره بین المللی فیلم لاهه (MENA) هلند به صورت اینترنتی برگزار می شود.

محمد الأمین شاعر عراقی مقیم هلند و از مسوولان برگزاری این جشنواره به عصرایران گفت: هدف این جشنواره حمایت از فیلمسازان جوان و سینمای مستقل در آفریقای شمالی و خاورمیانه است.

این سینماست که توانایی خود را در ایجاد مخاطبان گسترده از طریق پیروزی در اهداف بشردوستانه و هر آنچه که به دستیابی به صلح در جهان کمک می کند؛ به نمایش گذاشته است.

این جشنواره در چهارمین دوره خود به لطف همکاری فیلمسازان و شرکت های تولیدکننده فیلم، فیلم های داستانی و کوتاه تولید شده در دو سال گذشته را عرضه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم منا هلند با مشارکت فیلم ایرانی

جشنواره فیلم منا هلند با مشارکت فیلم ایرانی