مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-06سياسي

لزوم وحدت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس، بر وحدت و یکدلی مردم شریف استان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس تاکید کردند.

- در پیام مشترک امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس تاکید شد لزوم وحدت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس، بر وحدت و یکدلی مردم شریف استان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس تاکید کردند.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم و محمدرضا پورمحمدی به شرح زیر است: ابتکار تاریخی و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ، بازتاب خشم فروخورده ملت مظلوم و ستم دیده ای بود که بیش از 70 سال است در چنگال اشغال گران گرفتار شده اند.

روز جهانی قدس، امروز به حلقه وصل مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای هم صدایی با مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده و آرمان آزادی قدس شریف به عنوان سیاست برگشت ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، محور انسجام و وحدت ملت های آزاده جهان در برابر تجاوز و اشغال گری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم وحدت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس

لزوم وحدت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس