مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-05سياسي

اهدای نشان سلامت به مدیریت بیمارستان امیراعلم


شهردار منطقه 12 در تشریح برنامه های هفته سلامت در این منطقه از اهدای نشان سلامت به مدیریت بیمارستان امیراعلم به دلیل تلاش های بی وقفه در امدادرسانی به بیماران در موج چهارم کرونا خبر داد.

- ، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر و گرامیداشت هفته سلامت گفت: اجرای ویژه برنامه های هفته ملی سلامت در قلب طهران با شعار ساختن جهانی عادلانه تر و سالم در دستور کار قرار گرفت.

سعادتی با یادآوری زحمات کادر درمان در دوران شیوع کروناویروس افزود: این هفته فرصت مناسبی برای شهرداری و سازمان های متولی حوزه سلامت است تا ضمن هم افزایی برای انجام فعالیت های حوزه سلامت، در این عرصه گام های عادلانه تری بردارند.

وی از اهدای نشان سلامت به مدیریت بیمارستان امیراعلم به دلیل تلاش های بی وقفه کارکنان این بیمارستان به منظور ارائه خدمات درمانی در دوران اپیدمی کرونا خبر داد و گفت: اهدای نشان خدمت به دو نفر از پیشکسوتان حوزه سلامت برای ارائه خدمات درمانی سلامت محور به شهروندان در بیمارستان های امیراعلم و سیدالشهدا (ع) و تقدیر از رییس و کارکنان مرکز بهداشت شرق تهران به منظور اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله اقدامات این منطقه در هفته سلامت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان سلامت به مدیریت بیمارستان امیراعلم

اهدای نشان سلامت به مدیریت بیمارستان امیراعلم