مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-05سياسي

یزد/اعلام برنامه های روز قدس در میبد/ تشکیل زنجیره انسانی


برگزاری مراسم هایی مانند روز قدس و خواندن نماز جماعت و همچنین نماز روز عید فطردر فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار شود.

- رییس اداره تبلیغات اسلامی میبد گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم روز قدس با حضور جمعیت اندک و تشکیل زنجیره انسانی در یکی از میدان های شهر همراه با اهتزاز پرچم لبنان و کشیدن پرچم اسراییل روی زمین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا علیرضا آقایی روز چهارشنبه در حاشیه نشست روز قدس در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه محل تشکیل زنجیره انسانی در میدان پارک فلسطین تعیین شده ، افزود: نصب پلاکارد بر روی خودروهای نظامی و انتظامی ، فعال شدن فضای با سوال چرایی دفاع از مردم فلسطین از دیگر برنامه های قدس است.

وی در ادامه غرس نهال مقاومت به نام فلسطین به دست امام جمعه و فرماندار ، فعال شدن گروه های سرود خیابانی و اجرای جشنواره دفاع از مردم فلسطین و مقاومت در شبکه های آموزش و پرورش را از دیگر برنامه های این روز برشمرد.

همچنین رسول نصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد در نشست برگزار شده از رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر قدردانی کرد و به چند مورد گزارش مردمی زیر پا گذاشتن توصیه های بهداشتی از جمله در امامزاده میر شمس الحق اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد/اعلام برنامه های روز قدس در میبد/ تشکیل زنجیره انسانی

یزد/اعلام برنامه های روز قدس در میبد/ تشکیل زنجیره انسانی