مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-05پزشكي

دریافت سه دُز واکسن کنژوگه از سوی داوطلبان زنجانی کارآزمایی بالینی


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: داوطلبان زنجانی کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه؛ محصول مشترک ایران و کوبا، علاوه بر دو دُز واکسن، یک دُز دیگر واکسن یادآور دریافت خواهند کرد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: داوطلبان زنجانی کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه؛ محصول مشترک ایران و کوبا، علاوه بر دو دُز واکسن، یک دُز دیگر واکسن یادآور دریافت خواهند کرد.

پرویز قزلباش بعد از ظهر امروز (15 اردیبهشت ماه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در پاسخ به این سئوال که آیا استفاده هم زمان از دو ماسک باعث ابتلا به آسم و آلرژی می شود، اظهار کرد: تاکنون مطالعه علمی در خصوص تاثیر استفاده از دو ماسک بر ابتلا به این بیماری مشاهده نشده ولی ابتلا به آسم یک استعداد ذاتی بوده و می توان گفت استفاده نکردن از دو ماسک خطر بیشتری دارد، زیرا ابتلا به کرونا می تواند در این افراد سخت تر باشد.

وی با بیان اینکه توصیه می شود زنجانی های بالای 80 سال بدون نوبت به دلیل ازدحام جمعیت و امکان آلوده شدن همراهان به پایگاه های واکسیناسیون همگانی مراجعه نکنند، افزود: افرادی که اطلاعات آن ها در سامانه سیب ثبت نشده، می توانند با مرکز بهداشت محل زندگی خود تماس بگیرند و همکاران بهداشت اطلاعات شان را ثبت کنند تا در هنگام واکسیناسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت سه دُز واکسن کنژوگه از سوی داوطلبان زنجانی کارآزمایی بالینی

دریافت سه دُز واکسن کنژوگه از سوی داوطلبان زنجانی کارآزمایی بالینی