مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-05اجتماعي

امتحانات نهایی دانش آموزان از 27 اردیبهشت آغاز می شود


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طبق آخرین تصمیمات کشوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طبق آخرین تصمیمات کشوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد، گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم 27 اردیبهشت آغاز و تا 22 خردادماه ادامه پیدا می کند.

فرحناز قائدامینی 15 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طبق آخرین تصمیمات کشوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: استان ها نمی توانند به صورت جداگانه در نحوه برگزاری آزمون در این دو پایه تصمیم گیر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باتوجه به اینکه نتیجه آزمون نهایی پایه نهم در انتخاب رشته و همچنین 60 درصد پذیرش کنکور نیز براساس نمرات آزمون پایه داوزدهم خواهد بود، بنابراین دانش آموزان باید در شرایط یکسان آزمون دهند و اوراق نیز در حوزه واحد تصحیح شوند.

وی خاطرنشان کرد: برخی دانش آموزان در آموزش مجازی کم کاری کرده اند و در کلاس های مجازی به صورت منظم حضور نداشته اند، بنابراین نباید این دانش آموزان هم سطح سایرین قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات نهایی دانش آموزان از 27 اردیبهشت آغاز می شود

امتحانات نهایی دانش آموزان از 27 اردیبهشت آغاز می شود