مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-05اقتصادي

چه عواملی باعث تغییر وضعیت کرونا شد؟


نظارت بر صنوف به طور محسوس و نامحسوس ادامه دارد و همچنان از برگزاری هر گونه مراسم جلوگیری می شود.

- ایسنا/لرستان فرماندار کوهدشت می گوید: نظارت بر صنوف به طور محسوس و نامحسوس ادامه دارد و همچنان از برگزاری هر گونه مراسم جلوگیری می شود.

مجتبی بیرانوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت کوهدشت در بحث کرونا از قرمز به نارنجی رسیده و در بحث مبتلایان، بستری و فوتی شرایط بهتر شده است.

وی تصریح کرد: در پیک چهارم کرونا، 50 درصد تست های روزانه به کووید-19 مثبت می شد اما الان به حدود 30 درصد رسیده و در بحث بستری ها نیز فقط حدود 35 بیمار داریم.

بیرانوند افزود: همچنان تمام محدودیت های هوشمند را به طور کامل اجرا می کنیم و خوشبختانه اعضای ستاد شهرستانی مقابله با کرونا و شورای تامین به خوبی پای کار هستند.

فرماندار کوهدشت با اشاره به دلایل تغییر رنگ بندی از قرمز به نارنجی در این شهرستان ادامه داد: بازرسی ها از صنوف و بازار به طور محسوس و نامحسوس و همچنین جلوگیری از هرگونه مراسم و تجمعات خیلی تاثیر داشت البته مردم نیز خوشبختانه همکاری خوبی داشتند.

وی گفت: یکی از آیتم های تاثیرگذار در تغییر وضعیت؛ برگزاری مراسم تشییع و تدفین به طور کامل از ساعت 20 بوده و با اخذ تعهد از صاحبان عزا که هیچ مراسمی برگزار نشود، جنازه تحویل داده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه عواملی باعث تغییر وضعیت کرونا شد؟

چه عواملی باعث تغییر وضعیت کرونا شد؟